ID:243723
Inside Sales Specialist
Numer referencyjny: a0t5800000ZsY2SAAV
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inside Sales Specialist
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:- realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy,
- sprzedaż telefoniczna,
- pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych,
- kontakt i opieka handlowa nad klientami,
- przygotowywanie ofert i umów handlowych,
- analiza rynku,
- wsparcie dla handlowca mobilnego.
Wymagania:- swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych (mile widziane doświadczenie w call center),
- doświadczenie w sprzedaży,
- dobra znajomość języka angielskiego - min. stopień komunikatywny (warunek konieczny),
- mile widziana znajomość branży TSL,
- automotywacja i duży entuzjazm do pracy,
- komunikatywność,
- dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel).
Oferujemy:- bardzo atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- pracę w firmie o uznanej marce na rynku,
- niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
- szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Inside Sales Specialist
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:realizacja wyznaczonych celów zgodnie z polityką handlową firmy,
sprzedaż telefoniczna,
pozyskiwanie nowych klientów oraz negocjowanie warunków handlowych,
kontakt i opieka handlowa nad klientami,
przygotowywanie ofert i umów handlowych,
analiza rynku,
wsparcie dla handlowca mobilnego.
Wymagania:swobodne prowadzenie rozmów telefonicznych (mile widziane doświadczenie w call center),
doświadczenie w sprzedaży,
dobra znajomość języka angielskiego - min. stopień komunikatywny (warunek konieczny),
mile widziana znajomość branży TSL,
automotywacja i duży entuzjazm do pracy,
komunikatywność,
dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu,
umiejętność pracy w zespole,
dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel).
Oferujemy:bardzo atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
pracę w firmie o uznanej marce na rynku,
niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop),
szeroki pakiet świadczeń dodatkowych.