zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:231923

Specjalista Wsparcia Technicznego – 2 Linia



Currently we are looking for candidates to Global Customer Care Center for a position of

Specjalista Wsparcia Technicznego – 2 Linia

Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: Szczecin/2LVL/2017

Obowiązki:
  • analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych
  • przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu
  • przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych
  • przekazywanie danych w celu analizy problemu w przypadku powtarzających się błędów
  • wsparcie klientów i agentów pierwszej linii wsparcia oraz świadczenie EHD (Engineer Help Desk)
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom min. C1) – warunek konieczny
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
  • doświadczenie w pracy w środowisku Service Desk
  • umiejętność analizy danych
  • zdolność komunikowania się, przyjazne i kulturalne zachowanie podczas kontaktu z klientem
  • mile widziana wiedza techniczna w zakresie systemów operacyjnych i sieci
Oferujemy:
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • możliwość dofinansowania indywidualnie studiów, kursów i szkoleń
  • kartę Multisport
  • świeże owoce w każdy poniedziałek
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy


Our benefits:





Data controller is Wincor Nixdorf Sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (Poland), Popularna Street 82. Your personal data are being collected in order to conduct recruitment process and may be disclosed to other entities of our capital group. You have the right of access to your personal data and the right to rectify these data. Submission of your personal data in the scope referred to in the Labor Code of 26 June 1974 and its implementing acts is obligatory. Submission of your additional personal data is voluntary.


Specjalista Wsparcia Technicznego – 2 Linia
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref.: Szczecin/2LVL/2017

Obowiązki:
  • analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych
  • przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu
  • przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych
  • przekazywanie danych w celu analizy problemu w przypadku powtarzających się błędów
  • wsparcie klientów i agentów pierwszej linii wsparcia oraz świadczenie EHD (Engineer Help Desk)
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom min. C1) – warunek konieczny
  • mile widziana znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
  • doświadczenie w pracy w środowisku Service Desk
  • umiejętność analizy danych
  • zdolność komunikowania się, przyjazne i kulturalne zachowanie podczas kontaktu z klientem
  • mile widziana wiedza techniczna w zakresie systemów operacyjnych i sieci
Oferujemy:
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • pracę na ciekawych, międzynarodowych projektach
  • elastyczne godziny pracy w systemie zmianowym
  • szkolenie od pierwszego dnia pracy
  • prywatną opiekę medyczną z pakietem rodzinnym
  • ubezpieczenie na życie i wypadkowe w ramach polisy grupowej
  • możliwość dofinansowania indywidualnie studiów, kursów i szkoleń
  • kartę Multisport
  • świeże owoce w każdy poniedziałek
  • 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy

REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama